ISPORUČEN FINIŠER VÖGELE SUPER 2100-3i TVRTKI GP KRK d.d.

Novi finišer VÖGELE SUPER 2100-3i isporučen je dana 14.07.2017. tvrtki GP KRK d.d.

finišer VÖGELE SUPER 2100-3i 

SUPER 2100-3i  je najsnažniji finišer iz nove VÖGELE generacije strojeva ”- 3“ kojeg odlikuje futuristički orijentirani dizajn, više udobnosti i pogodnosti kao i visoka učinkovitost uz minimalnu potrošnju. više



Prilikom razvijanja ove novije generacije finišera s oznakom „ - 3“, inženjeri tvrtke VÖGELE nadasve su se fokusirali na ekološke, ekonomične i ergonomske aspekte. Tako npr., ”VÖGELE EcoPlus Package“, značajno reducira potrošnju goriva i razinu buke. Popularni ErgoPlus 3 operativni sustav, također je dobio cijeli niz dodatnih ergonomskih i funkcionalnih značajki. Komandna konzola operatera stroja sada ima veliki displej u četiri boje, što omogućava izvrsnu čitljivost čak i u lošim uvjetima rasvjete.

displej finišer VÖGELE SUPER 2100-3i  
Svaki novi razvojni elementi VÖGELE uvijek proizlaze iz operativnih potreba, tako da ova nova generacija stroja nudi i tri velike inovativne novosti u smislu tvornički ugrađene dodatne opreme na stroju:
To su AutoSet Plus – automatizacija dviju funkcija: re-pozicioniranje stroja za transport / nastavak rada kao i pohrana radnih programa ugradnje asfalta koji uključuje i opciju hidraulične blokade grede.

AutoSet Plus 

Druga je PaveDock - ogibljeni sustav prihvatnih rolki za amortizaciju udara vozila koje doprema asfaltnu mješavinu.

PaveDock 

Treća je PaveDock Assistant - sustav koji značajno olakšava komunikaciju između strojara na finišeru i vozača vozila koje doprema asfaltnu mješavinu. Oprema uključuje 2 specijalna retrovizor-displeja signalizacije koja to omogućuje.
PaveDock Assistant 
Ovaj finišer opremljen je visoko-sabijajućom gredom AB 500-3 TP2 (nabijač + dvije tlačne letve) najveće radne širine 8,5 m.
Prednosti visoko-sabijajućih greda pred standardnim gredama su slijedeće:
-   postiže se velik stupanj sabijenosti asfalta i potrebno je manje prijelaza
    valjaka iza finišera;
-   bolja ravnost - već iza finišera masa je dovoljno sabijena i manjim brojem
    prijelaza valjaka eliminirane su greške koje nastaju nestručnim ili
    nedovoljnim valjanjem;
-   veća brzina ugradnje – kod normalnog stupnja sabijenosti ovog gredom
    se postižu daleko veće brzine ugradnje u odnosu na finišere sa
    standardnim gredama.

Finišer je opremljen diesel motorom tip CUMMINS QSB6.7-C190, koji udovoljava finalnom standardu emisije ispušnih plinova EU Stage 4 / US Tier 4f.

Nivelacija: Fotografija prikazuje senzor za uzdužnu nivelaciju s ultrazvučnim očitavanjem visine – više senzorskih ćelija „Dash 3“

nivelacija


Tehničke osobine:
•   Težina: 22,5 tone
•   Osnovna širina: 2,55 m
•   Maksimalna širina asfaltiranja 8,5 m
•   Količina ugradnje materijala i do 1,100 tona/h
•   Snažan Cummins motor najnovije generacije 
•   ”VÖGELE EcoPlus“ paket niskih emisija značajno reducira potrošnju
    goriva i nivoe buke
•   ”PaveDock Assistant“ pospješuje sigurnost postupka tokom
    prekrcavanja mješavine
•   Izbačeni “PaveDock” valjci za prislanjanje pouzdano apsorbiraju sve
    trzaje vozila za dovoz mješavine
•   ”AutoSet Plus“ funkcija dozvoljava brzo i sigurno premještanje finišera
    po gradilištu te memoriranje pojedinih programa asfaltiranja.
•   ErgoPlus 3 s cijelim nizom dodatnih ergonomskih i funkcionalnih prednosti

Prvo asfaltiranje pomoću ovog finišera tvrtka GP KRK d.d. obavila je u Sloveniji dana 02.08.2017. na cesti za Kranjsku Goru:

asfaltiranje s finišerom SUPER 2100-3i


 


24.07.2017 @ 13:43h