PUŠTEN U RAD ISPORUČENI VALJAK HAMM DV+ 70i VO-S TVRTKI CESTORAD d.d. VINKOVCI

Dana 08.12.2017. u krugu mehanizacije tvrtke CESTORAD d.d. Vinkovci pušten je u rad oscilatorno-vibracijski valjak HAMM DV+ 70i VO-S.

valjak HAMM DV+ 70i VO-S

Proizvođač HAMM AG je još prije 30 godina revolucionirao tehniku sabijanja pomoću oscilacije. Karakteristike sistema oscilatornog zbijanja su dokazano vrhunske. Zadaci koji su prije izvršavani sa vibracijskim, gumenim ili statičkim valjcima danas se mogu izvršiti objedinjeno s oscilatornim sistemom zbijanja. Ovaj sistem je upotrebljiv za zbijanje svakog tipa asfaltne podloge. Oscilacija ima čiste prednosti pred ostalim sistemima zbijanja, naročito kod podloga koje su teške i problematične za zbijanje.

Višestruke prednosti sabijanja pomoću oscilacije su slijedeće:
•  Manje prelazaka valjkom;
•  Nema prekomjernog sabijanja i nema drobljenja zrna;
•  Dinamično i efikasno sabijanje, čak i u blizini osjetljivih struktura;
•  Samo-podesivi sustav reguliranja – pogrešna podešavanja
   su onemogućena;
•  Čvrsti spojevi između slojeva, bez oštećenja na ohlađenom asfaltu
   (važno kod radova održavanja – „krpanja“ asfalta i slično !);
•  Učinkovito sabijanje i kod nižih temperatura asfalta, stoga i veći
   vremenski raspon rada na terenu;
•  Izvanredna kvaliteta površine.

Odlike ovog načina su „brzo i nježno“ sabijanje: stupanj sabijanja je samo-podesiv i povećava se vrlo brzo putem oscilacije, jer bandaža valjka “istresa” svoju cjelokupnu snagu kompresije u tlo, kako u gibanju ekscentričnih masa prema naprijed, tako i u kretanju unazad. Na taj način, u usporedbi s klasičnom vibracijom “gore-dolje”, samo-podesiva sila sabijanja djeluje na podlogu dvostruko duže. Bandaža se nikada ne odvaja od tla. To dodatno ima za rezultat da je na podlozi kontinuirano statičko opterećenje, koje ne samo da ubrzava postupak sabijanja već također garantira i ekstremno ravnu površinu. Još jedan plus - unatoč punoj iskorištenosti energije sabijanja, u usporedbi s vibracijom samo se mali dio šoka prenosi u neposrednu okolinu. To znači da se oscilacijom učinkovito sabijanje može bez problema vršiti čak i u blizini osjetljivih zgrada ili drugih objekata.

HAMM valjci serije DV+ su valjci s krutom šasijom: svaki modul (u ovom slučaju: naprijed bandaža, straga bandaža) nalazi se na upravljivoj vilici. Postoji izbor 3 načina upravljanja: samo jednim modulom, prednjim ili stražnjim; analogno s oba dva modula; dijagonalno, sve električno promjenjivo. Dijagonalnim upravljanjem se u tzv „pasjem hodu“ postiže skoro duplo veća širina valjanja – sa 1.500 mm na 2.770 mm:

 



Valjci sa krutom šasijom se, zbog svojih superiornih učinaka, smatraju "elitnim" asfalterskim valjcima, tako da su na nekim bogatijim prestižnim tržištima (Holandija, Belgija, Skandinavija) znatno više zastupljeni nego valjci sa zglobnom šasijom. Ovakvi valjci su mehanički složeniji i skuplji od valjaka sa zglobnom šasijom.

Valjci HAMM DV+ imaju standardno ugrađen sustav HAMMTRONIC – mikroprocesorima kontrolirani operativni sustav  za automatsku kontrolu rada motora – optimalizaciju vibriranja – kontrolu vuče / sprečavanje proklizavanja.    
    Efekti upotrebom HAMMTRONIC-a:
    -   ušteda goriva (i do 40%  !!)
    -   tiši rad
    -   bolje svladavanje uspona
    -   idealno odabiranje frekvencije vibracije

    Uključuje ECOMODE – sistem regulacije rada motora ovisno o opterećenju.

Stroj je opremljen diesel motorom koji udovoljava posljednjem standardu emisije ispušnih plinova EU Stage IIIB / US Tier 4.

Valjci HAMM DV+ su 2015. godine dobitnici prestižne njemačke IF nagrade za industrijski design:



Posebnost ovog valjka je potpuna ergonomska osmišljenost i rukovatelju pojednostavljeno rukovanje preko Easy Drive jedinstvenog koncepta upravljanja strojem:





Osim ovih prednosti napominjemo da je valjak tip HAMM DV+ 70i VO-S opremljen podijeljenom prednjom vibracijskom bandažom s elektronskom kontrolom pogona, kao diferencijal = svaka polovica se okreće neovisno jedna od druge  – prednost kod rada u zavojima:



Oprema isporučenog stroja:

-  panoramska ROPS kabina sa grijanjem, vrata kabine
   podijeljena u dva dijela, pristup kabini sa obje strane stroja,
   ventilacija s filtrom protiv prašine, unutarnje osvjetljenje, prednji
   i stražnji brisači;
-  ogibljeno kontakt sjedalo za operatera sa sigurnosnim pojasom;
-  bočni pomak i okretanje sjedalo;
-  4 retrovizora;
-  radna svijetla;
-  instrument tabla s pokazivačima i brojačima; kontrolne žarulje,
   STOP prekidač za slučaj nužde;
-  zvučni alarm za vožnju unatrag;
-  usklađeno s CE normama.







 


18.12.2017 @ 16:07h