ISPORUČEN NOVI VALJAK ZA ZEMLJANE RADOVE HAMM H 12i TVRTKI MAHANIZACIJA BURA D.O.O.

Tvrtka MEHANIZACIJA BURA d.o.o. iz Dražica preuzela je u siječnju 2020. godine novi valjak za zemljane radove HAMM H 12i, radne težine ca 12 tona.

HAMM H 12i

Valjak je opremljen diesel motorom tip DEUTZ TCD 3.6 L4 koji udovoljava najvišem (finalnom) standardu emisije ispušnih plinova EU Stage IV / EPA Tier 4.

Valjci HAMM Series H (u koju spada i ponuđeni model H 12i) odlikuju se ovim prednostima:

-    središnji upravljački zglob na 3 točke je, od stručnjaka i korisnika, priznat kao najbolje tehničko rješenje kod ove vrste strojeva. Pomaže da se težine rasterete i tako onemogućava prevrtanje stroja na pokosima kao i amortiziranje neravnina preko kojih se prolazi.

-    kabina je potpuna ostakljena, naročito naglašavamo ostakljenje na stražnjem dijelu stroja pomoću kojeg se dobro vide stražnji kotači – vrlo važno za rad na strmim pokosima

-    Easy Drive Concept upravljanja strojem preko upravljačke konzole koja je integralni dio sjedala rukovatelja.

-    integriran sustav HAMMTRONIC – mikroprocesorima kontrolirani operativni sustav  za automatsku kontrolu rada motora – optimalizaciju vibriranja -    kontrolu vuče / sprečavanje proklizavanja.

    Efekti upotrebom HAMMTRONIC-a:
    -    ušteda goriva (i do 40%  !!)
    -    tiši rad
    -    bolje svladavanje uspona (integriran ASC – Anti Slip Control -
         sistem protiv proklizavanja)
    -    idealno odabiranje frekvencije vibracije

    Uključuje ECOMODE – sistem regulacije rada motora ovisno o opterećenju.





Osnovne tehničke osobine vibracijskog valjka za zemljane radove HAMM H 12i:
   
Težine   
Radna težina s kabinom     11.715 kg
Najveća radna težina    14.120 kg
Težina na bandaži valjka    6.325 kg
Težina na gumenim kotačima    5.390 kg
Statičko linearno opterećenje naprijed    30,0 kg/cm   
Dimenzije   
Radna širina      2.140 mm
Promjer bandaže     1.504 mm
Unutarnji polumjer zakretanja    3.870 mm   
Motor   
DEUTZ Turbo-diesel    tip TCD 3.6 L4
vodeno hlađenje, 4 cilindara   
Snaga prema ISO 14396    85 kW / 115,6 KS kod 2.300 min-1
Emisijski standard    EU Stage IV / EPA Tier 4
Dodatna obrada ispušnih plinova    DOC-SCR
Spremnik za gorivo    280 ltr.
Spremnik za AdBlue    32 ltr.   
Pogon   
Hidrostatski pogon, kontinuirano promjenjiv, na prednju bandažu i stražnje gumene kotače.
Osovina s planetarnim reduktorom, NO SPIN blokada diferencijala   
Brzina   
Pred-odabir brzine    0 – 12,0 km/h   
Svladavanje uspona   
S / bez vibracije    54 / 59 %   
Vibracijski sustav   
Hidrostatski pogon
Frekvencija naprijed, stupanj I / II    30 / 36 Hz
Amplituda naprijed, stupanj I / II    2,04 / 0,84 mm
Centrifugalna sila, stupanj I / II    246 / 136 kN   
Upravljanje   
Hidrostatsko servoupravljanje   
Zglobna šasija, kut oscilacije +/- 10 %   
Kočnice   
Servisna kočnica: hidrostatska
Parkirna kočnica: opružna
Kočnica za nuždu: hidrostatska i opružna   
Gume   
Gume s profilom AW 23.1-26 12 PR



Oprema stroja:
-    komplet kotača s gumom univerzalnog profila
-    standardna boja (RAL 2004 + RAL 7015)
-    verzija s CE usklađenosti
-    znakovi upozorenja prema DIN / ISO standardu
-    prikaz brzine u km/h
-    prikaz frekvencije u Hz
-    plastični strugač, za glatku bandažu
-    ROPS kabina s grijanjem, FOPS-testirana (stupanj I)
-    vozačevo sjedalo s naslonom za ruke lijevo, umjetna koža crna
-    upravljački stup s nosačem ploče s instrumentima
-    verzija bez adaptera za zakretanje sjedala
-    rasvjeta za rad na javnim cestama
-    hidraulično ulje
-    komplet alata

Ugrađena dodatna oprema:
-     klima uređaj u kabini
-     prilagođeno okretno sjedalo sa adapterom za zakretanje
-     WITOS FleetView telematski sustav
-     zvučni alarm za vožnju unatrag, podešavanje glasnoće
 

 

 


06.02.2020 @ 14:03h